yo

yo

Illlyen vót a "magyar" érettségi

2007. május 07. - N. D.
Ez meg milyen érettségi volt már?

Nos tegnap álmosan úgy 10 körül feküdtem le, azzal az érzéssel, hogy lesz ami lesz, én akkor is érvelek, nem fogok hülyét csinálni magamból erőltetett szempontok alapján összehasonlítás által, vagy egy mű elemzéséből. Érvelek, még akkor is, ha a „borról” kell érvelni mint ahogy az egyik próbaérettségiben volt.

Nos természet rendesen kibaszott a Szegediekkel mivel úgy esett az eső, és úgy verte mint a tetőt mind az ablakot hogy kettőkor még ébren voltan, meg álmos is voltam.

Fél hétkor csörgött az óra, tej, fogmosás, zubbony, a Linkin Park legújabb műve a fülbe, fel a buszra. Fél nyolckor ott virítottunk már a „gimnázium” előtt. Mondták befele, mert kezdődik. Az oskolám egyetlen, és igen sexi, tanárnőjének vigyázó szemei mellett kezdtük meg a magyar középszintű érettségit. A szövegértés valami Heurigen, vagy milyen valamiről szól, aminek az a lényege, hogy Bécs környékén hogy lehet hangulatosan bort inni. Kész lettem a határidő előtt 5 percel, megnyugodtam nem volt nehéz.

Nosza jön a három órás esszé írás. Lehet választani, érvelek valami ellen, vagy mellett, vagy összehasonlítok, vagy elemzek. Legelöl az érvelés volt. Aszondja érveljek amellett hogy a dikitális technika eltörli e vagy sem a könynyomtatást, és hogy alkalmazzam a tudásomat. Tovább se olvastam hogy mi a többi, és egyből megírtam egy sziporkázót két és háromnegyed oldalt, és beleraktam mindent amivel el lehet kápráztatni a javítókat. Történelmet, elveket, hátrányt előnyt, szimbiózist.

Kész lettem fél 11-re, beadtam, elmentem enni, és ja most jut eszembe két és fél óra alatt úgy megírtam erősen jóra az érettségit, hogy annak semmi köze nem volt a Magyar irodalomhoz.

Most meg 20 percel a beadási határidő előtt meg már itt ülök, örülök, ja és Linkin Parkot hallgatok.

De komolyan ezt miért hívják MAGYAR érettséginek? Csak mert magyarul van?

A bejegyzés trackback címe:

https://beng.blog.hu/api/trackback/id/tr9472038

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Site sobre a sensibilidade Peniana 2018.08.17. 15:18:31

Suiskin AHA-BHA komplex teszt - Chez DuBarry

Trackback: Como Evitar a Ejaculacao Precoce 2018.05.29. 01:14:52

Idei első sütőtökkrémleves - Wiener Melange

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

j.ildiko 2007.05.07. 13:42:15

:)) Az érveléstechnikát egyébként tanítják ? Gondolom igen. De tényleg ?
Holnap matek ?
(Egyébként az elmúlt hónapban azt hittem, nem is olvashatunk dzsihad-ot, mert annyira tanulni kel, de semmi fennakadás... :))

N. D. 2007.05.07. 14:50:26

az érvelés technikát elvileg tanítják nálunk se híre se hamva nem volt, de erről írtam régebben, de csak érettségi után lehet majd újra olvasni mivel egyesek a tanári karból panaszkodtak az őket érintő bejegyzések miatt másoknál, akik meg nálam:)

semmi fennakadás:) ez fontosabb (szüleim ezért idegesebbek is voltak mint én:)

friedrich 2007.05.08. 16:09:32

"a dikitális technika eltörli e vagy sem a könynyomtatást"

húpedig én erről mennyt tudnék szófosni ma... lebeszélném a tanárokat a székről :) de csak azért, mert a tanulmányaim jelentős részét képezte az őjságírás is, és egy csomó ilyesmit tanultunk... de hogy gimiben ilyen kérdezzenek! Pláne magyar érettségin...

de figyelj, szerintem a lényeg, hogy túl vagy rajta... a lényeg úgyis most jön, az egyetemen... nagyon irigyellek miatta... nekem a legjobb éveim az egyetemen voltak (najó, januárban diplomáztam, ugyhogy még talán nem temetem el magamat), de ha ma valaki azt mondaná, megcsinálhatom előről, újra kezdeném...

ez lebegjen a szemed előtt, Zsélyi, hogy baromi jó élet vár rád...

a szexi tanárokról: naigen, nekem is csak egyetlen egy szexi tanárom volt gimiben. németül tanított, de sajnos csak beugrott három hétre helyettesíteni, amíg a másik tanár meggyógyul, mert annak balesete volt... mindig miniszoknya, vörösre rúzsozott száj, neccharisnya...

én egyébként nem is engedném a tanárokat így tanítani... gondold el, ott a sok szexuálisan túlfűtött tindzser, dolgoznak a hormonok, mittomén, persze hogy nem tudtunk figyelni...

akárhogyan is, kiváncsi vagyok a többi bejegyzésedre az érettségivel kapcsolatban, különösen az emelt érettségi bejegyzésre, mert az számomra ismeretlen...

hali

N. D. 2007.05.10. 10:05:35

jó élet vár rám :)? ajánlom is. De a lényeg még csak most jön. Kémia és Biologia érettségi. Csak a kémia fölözi az összes eddigit.
süti beállítások módosítása