yo

yo

Kémia 85-90%

2007. május 16. - N. D.
 a feladatlap

a megoldás

és akkor a hibáim:

c) Funkciós csoportja alapján mely vegyületcsoportba tartozik az etanol és az ETBE?

Én azt írtam hogy oxocsoport, dehogy miért…

A helyes válasz:     c) Etanol: alkohol (hidroxivegyület)
ETBE: éterek

Mínusz kettő pont…

Akkor a Biológiások szégyene a szőlőcukor bomlásának egyenlete:

C6H12O6 = 2 C2H5OH + 2 CO2 2 pont
-helyes képletek megadása 1 pont
-reakcióegyenlet rendezése 1 pont

Mínusz kettő pont…

5. Melyik vegyületben található +5 oxidációs számú atom?
A) Al2(SO4)3
B) KNO2
C) N2O3
D) KMnO4
E) Na3PO4

Én a B)-t írtam, a végén írtam , mert siettem, de hát egyszer nem a nitrogénhez kell rendelni a Káliumos e kötőpárt, meg a kétszer kettő oxigénest? Az nem öt? De! Vagy az oxigén Elektron negatívbb mint a Nitrogén? Nincs itt a fgv.tábálázat nemtudom. A helyes válasz mindenesetre:
5. E

Mínusz egy pont. Eddig mínusz 5 pont…

Akkor ahol ideges lettem:

6. A grafit
A) a szén molekularácsos módosulata.
B) kristályrácsában minden szénatomot 4 másik vesz körül azonos távolságban.
C) jó szigetelő.
D) magas olvadáspontú.
E) vízben oldódik.

Helyes válasz: 6. D  elásom magam,  most beszéltem kémiatanárommal, szerinte sem molekularácsos., Mi a f*sz  akkor:)?

Olda mit szólsz:)?


Mínusz egy pont, azaz eddig -6

10. Melyik egyenlet jelöl olyan kémiai reakciót, melyben szerves vegyület oxidálódik?
A) CH3CH2OH + Na →
B) 2 CH3CH2OH ⎯⎯⎯2⎯⎯4→ cc. H SO
C) CH3CH2OH + CuO →
D) CH3COOH + CaCO3 →
E) CH3COOH + CaO →

10. C

Nem emélkszem mit írtam, ezért inkább mínusz egy pont , azaz -7

3. Négyféle asszociáció levonok egyet, hátha elcsesztem valamit. -8

4. Táblázatos feladat : itt szerintem szarul neveztem el a bromot addíciós dolgot, nemtudom miért. -9

Számítási feladat 5)  jó lett

6) elemző és számítási, jó lett nem írtam szöveges választ, ezért -1 azaz -10

7) Ph-s koncentrációs ínyencséges. Jó lett

8)-as szintén.

Amit nem vehettem észre az még úgy -4,-5 pont.

Azaz úgy 85-86%os… hát azért a 90% jobb lett volna, de még vannak csodák lehet hogy annyi lett!

A bejegyzés trackback címe:

https://beng.blog.hu/api/trackback/id/tr9876725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

friedrich 2007.05.17. 11:30:47

de még ha a rosszabb esetet is nézzük, azért 85% az szép eredmény, nem?

N. D. 2007.05.17. 13:57:57

hát szépnek szép:) csak hát a pontszámítás már nem úgy megy hogy szép e vagy nem. Egy százalékon múlhat az egész életem:)

molcsa (törölt) 2007.05.18. 05:41:21

a grafit is atomrácsos, mint a gyémánt, csak nem tertaérderes, hanem hatszöges rétegekben állnak. persze, gondolom, ezt már tudod. egyébként nekem annak idején csak 70valahány % lett, szval nem olyan rossz ez. persze akkor még más idők jártak. pl. volt szóbeli felvételi kémiából és biológiából is a közös érettségi-felvételi után (mert akkor még ilyen is volt)

N. D. 2007.05.18. 11:58:39

most van simán szóbeli kémiából. meg emelt bioszból. Azértt most se könnyű:)

tényleg nem olyan rossz ez, csak a fasz pontszámítás szerint az, dee erről még mesélek.
süti beállítások módosítása